27 Aralık 2022 Salı

Castle (2009-2016)

Uzun soluklu bir dizi ile karşınızdayım. Aslında tamamını henüz ben de izleyebilmiş değilim. Arşivimde temizlik yapma girişimime kadar onu indirdiğimi de unutmuştum. En büyük sorun uygun altyazılı versiyonlara denk gelmek. Umarım tamamı için sorun yaşamam.

Her akşam üç dört bölüm anca vaktim oluyor. Şu kadarını söyleyebilirim. Öyle etkileyici bir tarafı yokken sekiz sezon nasıl devam etmiş pek de anlayabildiğimi söyleyemem. Söz gelimi şu ana değin her bölümde işlenen hikayelerin ilginç ya da heyecan verici değildi. Çerez kategorisinde zaman öldürmek ya da tv kanallarının sıkıcı dayatma programlarından kaçmak için izleyebilirsiniz. İndirince reklam vs de olmuyor. Hattta hızlı geçişle devam edebiliyorsunuz. Şahsen internet üzerinden donma vs durumlarına benim pek tahammülüm yok. İzlediğin siteler bir anda kaybolabiliyor vs. Bu nedenle arşivlemeye değerse diye kalıcı olsun diye eski sistem devam ediyorum

Gelelim hikayesine;

Rick Castle ençok satanlar listesine adını yazdıran ünlü, yakışıklı ve karizmatik bir cinayet romanı yazarıdır. Kitaplarının ilk baskıları iyi gitse de hikaye üretme konusunda tıkanmış haldedir. Yayıncısı aynı zamanda eski karısı teslim tarihi konusunda kendisini sıkıştırır. Günün birinde  yazdığı cinayet romanları bir seri katile ilham verir ve hikayelerin kurgusu üzerinden New York birçok cinayete mesken olur. New York polis departmanına sunduğu yardım önerisi bölüm şefi tarfından kabul edilince davanın sorunlusu dedektif yeni partnerini gönülsüzce kabul etmek zorunda kalır.


0 Comments:

Yorum Gönder

Lütfen Nazik Olalım. Türkçe Kullanımına Dikkat Edelim. (Uygun Bulunmazsa Mesajınız Yayınlanmayabilir)